Ortaklar
Archivio della Memoria (AdM), Roma Torvergata Üniversitesi Bilim Parkı'nda bulunan bir üniversite yan kuruluşudur. TorVergata Üniversitesi, Roma'nın ikinci devlet üniversitesidir ve 6 Fakülte ve 4.000'den fazla akademik personel ve idari personel ile 25.000'den fazla öğrenciye ev sahipliği yapmaktadır. Archivio della Memoria 2002 yılında kurulmuştur ve son 20 yılda yerel kültür, gelenekleri gün ışığına çıkarmak, belgelemek ve değer vermek için sosyal ve kültürel alanlarda tarihi, antropolojik ve sosyolojik araştırma faaliyetleri geliştirmektedir. AdM, hem kentsel alanlarda hem de İtalya ve yurtdışındaki küçük kasabalarda faaliyet göstermektedir, özellikle marjinalleşme ve sosyal dezavantajla karakterize edilenler olmak üzere yerel topluluklarla aktif olarak etkileşime girer, yetişkin eğitimi, nitel ve nicel araştırma, görsel dokümantasyon ve yaşam boyu öğrenme alanında iyi uygulamaları geliştirir. AdM yetkinlik konularında yetişkinler veya çocuklar ve gençler için eğitim projeleri organize etmektedir.
Freiburg Eğitim Üniversitesi (Pädagogische Hochschule Freiburg; PHFR), ilk ve orta düzeyler için öğretmen eğitiminde uzmanlaşmıştır. Uygun niteliklere sahip öğrenciler doktora ve doktora sonrası dereceler için bu üniversitede uzmanlaşabilmektedir. Çeşitli doktora programları ve çok sayıda diğer (Avrupa) araştırma projelerine ev sahipliği yapmaktadır. Kurum çok çeşitli genç araştırmacıları teşvik etmektedir. Bunların yanı sıra PHFR, çeşitli eğitim araştırmaları yürütür. PHFR'nin yaklaşık 300 personeli ve yaklaşık 5000 öğrencisi vardır. İşletme ve Ekonomi Eğitimi Bölümü, CirThink projesinden sorumludur. Bölüm, sürdürülebilir kalkınma için sürdürülebilirlik ve eğitime güçlü bir şekilde odaklanmaktadır. Farklı konularla ilgilenen bir dizi Avrupa Projesinin bir parçası olmuştur ve olmaktadır, örneğin sürdürülebilirlik için sosyal entegrasyon, dijital hikaye anlatımı, sosyal girişimcilik veya oyun temelli öğretim konularında çalışmalar yürütmektedir.
Social Enterprise Development Limited
Social Enterprise Development Limited Social Enterprise Development Ltd. (SED), 2019 yılında kurulmuş olup kar amacı gütmeyen üçüncü sektöre, sosyal girişimlere, kooperatiflere, hayır kurumlarına, toplum çıkar gruplarına ve konut derneklerine dahası kamu hizmeti kuruluşlarına (sürdürülebilir büyümelerini kolaylaştırmak için yerel / bölgesel yönetimler ve ulusal hükümetler gibi) araştırma ve danışmanlık yapmaktadır. Kuruluşun merkezi Galler'dedir ancak Birleşik Krallık'ta ve Avrupa'daki ortak kuruluşlarla uluslararası olarak faaliyet göstermektedir. Kuruluş, üçüncü sektöre iş planlaması, proje ve performans yönetimi, yönetişimi, liderlik, sürdürülebilirlik konuları ve teklif yazımı gibi alanlarda tavsiyelerde bulunur. SED, bu alanlarda örgün ve yaygın eğitim ve öğretim kursları verme yeteneğine sahiptir. Kuruluş, farklı müşterilerin ihtiyaçlarına uyacak şekilde, zamanında ve çeşitli yazılı ve görsel formatlarda kolayca erişilebilir ve okunabilir raporlar üretmek için uygun şekilde nitel, nicel ve masa başı araştırma yöntemlerini kullanan araştırmada uzmanlaşmıştır. SED, sahadaki diğer benzer ortak kuruluşlarla birlikte çalışarak daha büyük projeler sunma yeteneğine sahiptir. SED'deki personel daha önce Erasmus+ projelerini koordine etmiş olsa da, CirThink, SED'in ortak kuruluş olarak dahil olduğu ilk Erasmus+ projesi olacaktır.
European Learning Centre, Güney İspanya'daki Cadiz Dağları'nın kırsal bölgesindeki dört eğitim merkezinden oluşan bir ağa ve Madrid, İspanya'daki bir yönetim ofisine sahiptir. Başlıca eğitim alanları dil öğrenimi, BİT ve profesyonel eğitimdir. Bölgemiz genel olarak endüstriyel (esas olarak deri imalatı ve tarım), coğrafi olarak izole edilmiş ve İspanya'daki en yüksek işsizlik seviyelerine sahip bölgelerden biri olarak tanımlanabilir. Kurumlarımız esas olarak gençler, göçmenler ve mülteciler gibi yetersiz temsil edilen gruplarla ve aynı zamanda yerel ve bölgesel topluluktaki eğitimlerini resmi olmayan bir bağlamda ilerletmek isteyen yetişkinlerle birlikte çalışır. Alınan eğitimin akreditasyonunu ve sertifikasyonunu sübvanse etmek için kamu finansmanı alınır. Daha önce bahsedilen bu özel ve kamu ortaklıkları ağının bir parçası olmak, çevre eğitimi, yeterince temsil edilmeyen grupların entegrasyonu ve dijital beceriler, diller ve sosyal içerme konusunda özel eğitim ile ilgili birçok girişimde bulunulmasını sağlar. ELC, bölgemizdeki yetişkin eğitim merkezlerinin kalıcı ağı olan CEPER-7V ile son 10 yıldır yetişkin eğitimi alanlarında yakın işbirliği yapmaktadır. Şu anda ELC ile yerel yönetimlerden oluşan bir konsorsiyum (Belediye) - Gençlik Bilgilendirme Ofisi ve bölgemizdeki başlıca KOBİ'ler Birliği arasında bir başka önemli işbirliği mevcuttur. Yakın zamanda oluşturulan bu konsorsiyumun temel amacı, işsiz gençlerin iş bulmasına yardımcı olma başarısını artırmak ve bölgemizdeki gençler ve yetişkinler için mevcut olan bilgileri daha iyi yaymaktır.
HF & VUC FYN, Danimarka'daki yetişkin eğitiminin en büyük sağlayıcılarından biridir ve kuruluşun bir uzaktan eğitim birimi vardır. HF & VUC FYN genel, hazırlık ve nitelikli yetişkin eğitimi sunar ve öğrencilerimiz için daha fazla eğitim, daha iyi işler ve daha yüksek yaşam kalitesi, geleceğine köprü kurma vizyonunu gerçekleştirmeyi hedefleriz. Yaşam boyu eğitim sunuyoruz ve yetişkinler için paralel bir eğitim sistemiyiz ve çeşitli eğitimler sunuyoruz: Hazırlık yetişkin eğitimi - temel düzeyde Danca, matematik, İngilizce ve dijital beceriler, Genel yetişkin eğitimi, daha yüksek hazırlık sınavına götüren üst orta seviye - 2 yıl üstü hazırlık sınavı, Yüksek Hazırlık tek konu Kursu, Disleksi öğrencileri için Özel Eğitim HF & VUC FYN, tüm seviyelerimizde uzaktan eğitim sağlar. Aktif katılımcılar olarak eğitimlerinde yer almaya ve sorumluluk almaya odaklanıyoruz. Danimarka eğitiminde, öğrencilere ve öğrencilere kendi fikirlerini oluşturma hakkı ve tartışmalara aktif olarak katılma görevi olan bağımsız kişiler olarak muamele etmek elbette bir meseledir. Öğrenciler proje çalışmasına dahil olurlar. Eğitim sistemimizin tüm seviyelerinde, öğrenciler ve öğrenciler derslere katılırlar, ancak aynı zamanda bireysel olarak veya küçük gruplar halinde proje çalışmaları da yürütürler. Disiplinleri kesen etkinlikler, Danimarka eğitiminin de entegre bir parçasıdır. Tüm vatandaşlar için geniş öğrenme fırsatları yelpazesi, eşit yaşam boyu öğrenme olanakları sağlamanın ve Funen'deki işgücünü nitelendirmenin ve genç yetişkinlerin bilgi ve yetkinliklerini toplumumuzun daha da gelişmesine katkıda bulunacak şekilde nitelendirmenin bir yoludur. Öğrenci türü, hem eğitim sistemindeki hem de işgücü piyasasındaki yeni eylemlerin başında kalmak için sürekli olarak öğrenme tasarımlarımızı ilgili ve yenilikçi bir şekilde geliştirmek için çalışmamızı gerektirir.